Tuesday, November 23, 2010

Masih Belum Terlambat Mungkin.

Bismillah~

Saya baru sahaja selesai 'berjalan-jalan cari buku'. Nampaknya sudah ramai yang membuat ulasan buku setelah mereka membacanya. Emm, nampaknya saya agak ketinggalan. Rasanya tidak terlambat untuk saya memulakan berblog, membuat ulasan tentang buku-buku yang telah saya baca.

Dalam kesempatan itu juga, saya sudah berdaftar di Goodreads, huh baru sekarang saya tahu kewujudan laman web ini- yang menghimpunkan ulat-ulat buku. Ermm, rasa tak profesional pula (cee wah) menyebut ulat buku itu. Saya sudah terlupa gelaran untuk penggermar buku ini yang telah diberitahu oleh Syed Munawwar-pengacara RTM 1 semasa menghadiri kursus Khemah Membaca 2007. Di mana pada tahun itu, Azali Azalan memjadi tokoh NILAM kebangsaan. Oh, tak boleh lupa saat manis itu.

Saya harap saya belum terlambat lagi untuk memulakan langkah menjadi 'ulat buku online' hihi.

No comments:

Post a Comment

Join 7daypromos.com
Salam, jom la join ni! Sehari satu klik, lama-lama jadi kaya~