Thursday, December 9, 2010

Impiana 3 & 4 sudah sampai!!!


Alhamdulillah, setelah lama menunggu sampai jugak buku ni. Erm.. tak lah lama mana pun, seminggu je..hihi. Mula-mula tengok dekat website Ain Maisarah, tarikh pembelian sudah tutup. Bila tengok senarai pembeli, tak sampai 500 lagi. Jadi, saya tanyalah sama ada pembelian dibuka atau tidak. Alhamdulillah, mungkin sudah menjadi rezeki saya pembelian masih dibuka. Saya tunggu hari-hari demi, hari ni baru sampai. Pagi tadi, sebelum pergi tuisyen terus pergi tuntut barang.

Haa, itulah Impian 3 & 4. Saya juga dapat membaca kisah perkahwinan Fasha dan Amir secara ebook percuma. Kisah pendek Farah & Fahrin. Saya juga dapat autograf Ain Maisarah. Saya juga akan dapat kad kahwin Fasha. Huhu, Majlis kahwin Fasha tahun depan. Waktu pesta buku antarabangsa. Hurrmm, nampaknya kena pergi jugak pesta buku kl tahun depan!

2 comments:

  1. warghhh..byk erk buku..bagus2..nanti leh pinjam..
    buku impiana tu pasal citer pe? mcm bez je..:p

    ReplyDelete
  2. oh, buku ini bersiri..impiana 1,2,3 dan 4. Tentang syarikat impiana yang memenuhi impian manusia dengan apa cara sekalipun..huhu

    ReplyDelete

Join 7daypromos.com
Salam, jom la join ni! Sehari satu klik, lama-lama jadi kaya~